Thursday 13 November 2014

Review : Turbo Chopper Tupperware

Assalamualaikum. Salam sejahtera semua. Semoga semua pembaca sihat hendakNya.

Hari ni aku nak review satu produk best keluaran Tupperware Brand. 

           

Turbo Chopper Tupperware

Kebaikan :

1. Fleksibel. Mudah dibawa kemana-mana. Ringan dan kecil comel.
2. Bebas elektrik. Tak perlu sibuk cari plug bagai untuk semata nak blender.
3. Mudah dicuci. Lepas guna angkat mata pisau cuci lebih kurang dan terus lap-lap. Simpan dalam kotak. 
4. Bekas tahan panas. Berkualiti dan tebal. Jatuh tak pecah
5. Bekas boleh berfungsi isi makanan, if keluarkan mata pisau. 


See! Banyak manfaat dari penggunaan Turbo Chopper ni. Setakat ni aku guna untuk blender bubur anak. Baby Amirul Fawwaz baru umur 9 bulan lebih. Jadi bubur dia kena sederhana kasar. So dengan blender ni senang nak agak kehalusan bahan blender kita tu. 

                                   


Ini contoh bubur telur dan sayur untuk baby Amirul Fawwaz. Asalnya sayur dan telur tu kasar-kasar, lepas dah masak, panas-panas tu terus masukkan dan blender. Inilah hasilnya. 



        

Ini gambar review orang lain masa dia guna untuk blender bawang. Tengok hasilnya. Berkesan dan seperti yang kita harapkan. 

So, apa lagi boleh la ibu-ibu, suri rumah beli Turbo Chopper ni. Ia sangat-sangat berbaloi untuk anda. 

Jika berminat boleh email saya : cikgumas812@gmail.com. 

Saya akan balas secepat mungkin. Email saya sentiasa aktif. Jangan risau.

Ok itu sahaja untuk review kali ini. Assalamualaikum. Jumpa lagi. 

No comments:

Post a Comment

 

Diari Seorang Pendidik Milenia Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork