Monday 13 October 2014

Disebalik tabir blog 'Diari Seorang Pendidik Milenia'

Assalamualaikum. Salam pertemuan kembali. 

Apa khabar semua?

Kali ini suka untuk saya kongsikan sebab kenapa saya memilih nama Pendidik Milenia ini sebagai watak utama dalam blog saya.


DIARI

 SEORANG

 PENDIDIK

 MILENIA


Hasil dari carian di laman web Dewan Bahasa dan Pustaka. Apa yang dapat disimpulkan disini ialah, Diari Seorang Pendidik Milenia memberi maksud yang mendalam bagi diri saya. Penceriataan/ Cerita tentang kisah hidup seharian saya sebagai seorang guru di zaman serba moden yang penuh dugaan dan cabaran. Ini adalah diari saya, dan niat saya memang untuk kongsikan ilmu saya yang tak seberapa dan juga perkongsian hidup saya sebagai seorang guru Pendidikan Khas Masalah Pembelajaran, ibu dan juga isteri. Semoga saya berjaya menggalas tanggungjawab ini sebaik mungkin, dan semoga perkongsian kisah kehidupan saya memberikan semangat kepada rakan-rakan pembaca.

Sekian.




Dari jari penulis,
Pendidik Milenia

No comments:

Post a Comment

 

Diari Seorang Pendidik Milenia Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork