Monday 13 October 2014

Salam Pendidik dari penulis

Assalamualaikum dan salam sejahtera sahabat

Hari ini hari bersejarah. Dimana 14 Oktober 2014 merupakan hari lahirnya blog Pendidik Milenia ini. Sebenarnya, mahu dipendekkan ceritanya, blog asal iaitu 'duniaku.duniacikgu' telah mengalami masalah dari segi Log in. Maklumlah dah terlalu banyak email dan kata laluan sehingga lupa yang mana satu yang digunakan untuk blog tersebut. Jadi, blog tersebut tak boleh dibuka walaupun setelah pelbagai inisiatif dicuba. tapi, Blog tu masih boleh dibaca seperti biasa. Cuma, masalah log in sahaja. Justeru, saya ambil keputusan untuk buka blog baru. Lahirlah blog Pendidik Milenia ini. 

Blog duniaku duniacikgu sudah berusia hampir 3 tahun lebih. Sejak dari saya di IPG Kota Bharu lagi, masa 2010 sehingga lah kini. Ada juga dalam kalangan rakan-rakan yang mengenali saya dari blog yang lama, jadi fungsi blog ini untuk mengeratkan kembali ukhwah yang sudah terputus sekian lama. Semoga hasrat saya membuka blog baru ini sekaligus dapat mengeratkan hubungan bersama rakan-rakan blogger yang baru dan yang sedia ada. 

Ini blog asal saya www.duniakucikgu.blogspot.com (klik link untuk baca)

www.duniakucikgu.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

 

Diari Seorang Pendidik Milenia Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork